great

4 TIPS TO GET YOUR DAILY ROUTINE BACK

FROM THE BEACH BACK TO THE GYM

maandag 11 sep 2017 Sam Fokkens
4 TIPS TO GET YOUR DAILY  ROUTINE BACK

 

#1 Plan je workouts en leg ze vast in je agenda

De beste methode om weer back on track te komen is om een (papieren) agenda er bij te pakken, bekijk jouw dagelijkse activiteiten en bedenk op welke dagen je kan gaan sporten. Daarna denk je concreet na hoeveel workouts je graag in die week wil gaan doen en plan ze dan direct in. Als je die tijd blokt in jouw agenda en jezelf een reminder stuurt een uur van tevoren, dan is de kans veel groter dat je gaat. Waarom? Omdat je die afspraak met jezelf hebt gemaakt. Daarom. De stok achter de deur.

 

#2 Zoek een sport maatje

Mocht je het saai vinden om in je eentje te gaan sporten zorg dan dat je een maatje vindt die graag met jou mee traint. Belangrijk is dat je dezelfde trainingen leuk vindt, want bijvoorbeeld een krachttraining gaan doen met iemand die veel liever yoga, pilates of een HIIT klasje volgt is niet zo handig. Je moet elkaar wel motiveren!

 

#3 Boek een (Personal) Training

Een Personal Training boeken? Waarom zou je dat doen? Mocht je plan om de workouts te plannen en het sportmaatje te vinden op niets uitlopen dan is (Personal) Training een fijne motivatieboost. Gedurende die training kan je samen kijken wat voor soort workout bij jou past en worden jouw wensen en doelen in kaart gebracht. Daarna wordt er een uur lang hard getraind om dichter bij jouw gewenste resultaat te komen!

 

4# Blijf weg van verleidingen

Als er íets gevaarlijk is, dan is dat het hebben van jouw favoriete snacks in huis. Ieder persoon heeft een product waar hij of zij weinig mate mee kan houden. De alles-of-niets-mentaliteit steekt dan de kop op en we stoppen pas met eten als het op is. Dus maak het jezelf vooral niet te lastig; laat jezelf niet in die val trappen. Zolang als dat jij ‘struggled’ met in het ritme komen qua sporten probeer die snacks ook even niet in huis te halen. Sport en voeding zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden :) 

Succes & hopelijk tot snel in de gym!

Plan een afspraak in met een van onze trainers via info@greatclub.nl 

Tags: